Zgłoś naruszenie...
Wybierz jedną z poniższych opcji.
Ten komentarz dotyczy mnie lub znajomego:
atakuje mnie,
atakuje znajomego.
Komentarz dotyczy czegoś innego:
spam lub oszustwo,
propagowanie nienawiści,
przemoc lub krzywdzące zachowanie,
treść o charakterze erotycznym.
Napisz
PANEL

Nasza Gwiazdeczka ;)

wpisy na blogu

Prąd także będzie...:)

Blog:  gwiazdkowicze
Data dodania: 2010-10-21
wyślij wiadomość

I z tego powodu bardzo sie cieszę :):) dziś dostaliśmy pismo w którym czarno na białym piszę."wniosek pozytywnie rozpatrzony"...:) jupi...!!!

Teraz tylko pozwolenie na budowe i oby jak najszybciej do wiosny.Nie umie sie już doczekać.!!!

 

No i oczywiscie mam do was 2 pytanka: Mianowicie...

1.Jakie kominy polecacie,? I dlaczego? Wszystkie wady i zalety mile widziane.:)

2.Co sądzicie o stropie teriva??? Bo raczej jesteśmy na niego zdecydowani.I chcemy wiedzieć czy dobrą podjeliśmy decyzje.!

 

Z góry wielkie dzięki za każdy wpis. ;) gorąco pozdrawiam i wszystkiego dobrego na waszych budowach.:)

 

34Komentarze
baczki  
Data dodania: 2010-10-21 16:11:12
ja mogę coś opowiedzieć o stropie terriva.. moja siostra zrobiła taki strop u siebie i te tzw. gary w trakcie budowy jej popękały w stropie w ilości 3-5 sztuk i musiała je wymieniać. Co do opinii specjalistów, to niektórzy mówią, że jest to cieplejszy strop niż monolityczny. ostatnio byliśmy na targach budowlanych i wypowiadał się na ten temat inspektor nazdoru budowlanego na jednym z wykładów. Mówił, że wszystkie stropy są dobre, ale najlepsze są monolityczne. Mówił też, że strop terriva wychodzi nieco taniej niż żelbet, bo idzie mniej betonu.. Gratuluję pierwszej pozytywnej decyzji... Jeszcze kilka takich decyzji na waszej drodze, a potem już srrru!!! i będzie można zaczynać budowę;)
odpowiedz
iwon28  
Data dodania: 2010-10-21 16:49:39
kominy
co do kiminów to zdania sa podzielone, komin z cegły czyli tradycyjne napewno wyrzyma długo i można zrobic w nim w dowolnej części otwór kominowy natomiast modułowe trzeba to z góry przemyśleć i nie wiem czy sa tak wytrzymałe jak z prawdziwej cegły, np: dom babci ma ponad 100 lat komin z cegły a remontów z nim i problemów "0" tylko czyścić regularnie. ja w swiom domu mam z cegły budując 13 lat temu kominy modułowe były bardzoooo drogie i nie ma problemów! i nawet dorobilam do kimina wedzarnie w piwnicy mloteczek przecinak i otwór jest!
odpowiedz
edyskas  
Data dodania: 2010-10-21 17:03:22
Terive polecamy:) u nas w którymś z pierwszyc wpisów macie montaż stropyu teriva i wszystkie zalety tegoż:)
odpowiedz
edyskas  
Data dodania: 2010-10-21 17:04:31
drugi wpis dokładnie:)
odpowiedz
Data dodania: 2010-10-21 17:27:38
my też będziemy mieć terivę:)gratuluję pozytywnej odpowiedzi z energetyki:)
odpowiedz
Data dodania: 2010-10-21 18:50:01
A ja się nie znam bo od tego jest Wojtek:) Ale cieszę się razem z Wami że z prądem się ułożyło:)
odpowiedz
Data dodania: 2010-10-21 21:09:28
My też będziemy mieć terivę:)) No to czekamy na te PnB
odpowiedz
Data dodania: 2010-10-22 12:36:35
Dziękuję wam bardzo za każda odpowiedz.Zaraz dam mężowi poczytać co o tym myśli :) Baczki no też właśnie słyszałam że ten strop monolityczny to troszkę droższy,za sprawą betonu.Jeszcze mamy troszkę czasu to poczytam więcej na jego temat. Edyskas zaraz wskakuję na twój blog i będę intensywnie czytać.:):) Iwona 28 i tu masz racje tradycyjne kominy chyba były i będą najlepsze.:)
odpowiedz
Data dodania: 2010-10-22 12:38:44
paulaigregor,wlasneniebo,gabrysia
Bardzo wam dziękuję za gratulacje.Wczoraj to cały dzień chodziłam z bananem na twarzy.:):):)taka mała rzecz a cieszy.:) Gorąco pozdrawiam Gwiazdkowicze.
odpowiedz
Data dodania: 2010-10-25 13:23:33
Początek
Witaj, kiedy zamierzacie zacząć? Czy w tym roku jeszcze coś będziecie robili czy tylko materiały zbieracie? Ja liczę, że w marcu będzie można iść z kopyta....
odpowiedz
Data dodania: 2010-10-25 13:50:49
Chaberek
No niestety,ale w tym roku nic nie będziemy robić :( i jak oglądam inne blogi i pierwsze prace przy budowie domków to aż mnie skręca ;) chcemy na wiosnę już ruszyć z kopyta,teraz będziemy załatwiać PnB mam nadzieje,że najpóźniej do marca sie uwiną :):) P.s co do materiałów tak pomalutku zbieramy :) chociaż tyle radochy :) teraz mój maż skupił sie na kominach.Aczkolwiek jeśli chodzi o działkę to mamy już zrobione połowę ogrodzenia.:):) A wy ile chcecie zrobić przed prawdziwa zima? Z czego będziecie budować? Gorąco was pozdrawiam i wszystkiego dobrego życzę.:)
odpowiedz
Data dodania: 2010-11-03 01:03:25
dachówka
dachowka nelskamp niemiecka,betonowa ciemny braz,cene osobiscie negocjowałam z przetstawicielem .
odpowiedz
Data dodania: 2010-11-03 01:05:52
dach
150 m2
odpowiedz
Data dodania: 2010-11-03 17:33:01
co tam u was?
gwiazdki a co tam u was? nic nie piszecie:((( jak tam PNB?
odpowiedz
Data dodania: 2010-11-03 17:59:10
Paulaigregor
O miło,że ktoś o mnie pamięta :):) nawet nie wiesz jaką radość mi sprawiłaś:):):)Co u nas słychać? No poszły dokumenty do adaptacji i za niedługo do urzędu więc całe pozwolenie będzie nabierać piecząteczki,podpisiki itd.A my bacznie obserwujemy blogi i poczynania innych i doczekać się już tej wiosny nie umiemy...!!!:(:( oby wszystko sprawnie poszło i bez komplikacji.! Wy to już macie fajnie,wszystkiego dobrego wam życzę i jeszcze raz dziękuję :*:))) Pozdrawiam.
odpowiedz
Data dodania: 2010-11-03 18:16:45
no to dajcie znać, jak już będziecie mieć PNB-opijemy:)))oj ja tej wiosny też już nie mogę się doczekać:))
odpowiedz
Data dodania: 2010-11-04 15:21:35
Paulaigregor
Popijemy,popijemy..:):) to do wiosny.:)))
odpowiedz
Data dodania: 2010-11-05 09:45:49
My mamy normalny strop także nie mogę za wiele powiedzieć. Napewno terriva jest tańszy, ale gdzieś słyszałam, że jednak zwykły lepszy ;-) Komin mogę polecić z Leier'a :) Nas dwa kominy od nich ze wszystkich wyszły niecałe 5700 zł :) Dużo ludzi buduje ze zwykłej cegły, ale wg nie opłaca się. Tutaj kupiliśmy ze wszystkim łącznie z ociepleniem i jesteśmy narazie zadowoleni :) Znajomy ma taki komin kilka lat i też bardzo chwali :) I jak robicie kominek to nie zajmie wam dużo miejsca, bo jest chudy :) Cegła już nie jest taka jak dawniej. Już jej się tyle nie pali. Jak to znajomy majster powiedział: jak będzie cegła z jakiejś starej budowy to może bym jeszcze taki komin postawił, ale takto napewno nie. U mnie w domu rodzinnym komin stoi 30 lat i w tym momencie jest do rozbiórki. Komin z Leier'a wytrzyma temperaturę do 1300 stopni także wynik imponujący ;-)
odpowiedz
Data dodania: 2010-11-05 16:09:55
sultan2g
Dzięki wielkie:) szczerze pierwszy raz o tej firmie słyszę,ale może mój mąż więcej bo to na jego głowie wszystko spoczywa :):) przyjdzie z pracy to zaraz ostro podyskutujemy.:)) A ile was kosztował strop? Dzięki za wpis:)
odpowiedz
toyota
Data dodania: 2010-11-06 00:09:19
cena
serdecznie witam na wiosne chce zaczac budowac gwiazdke z podpiwniczeniem chcialem zapytac czy w wyrobie sie w 120000tys zł z pokryciem blacho dachówką i oknami pozdrawiam
odpowiedz
Data dodania: 2010-11-06 16:08:48
toyota
Witam serdecznie :) cóż ja mogę powiedzieć a raczej doradzić! Wydaje mi sie że to zależy naprawdę od wielu czynników,czasu,a przede wszystkim pieniędzy.!!! My także zaczynamy budowę gwiazdki od wiosny na dzien dzisiejszy to pomału zakupujemy materiały gdybyśmy już mieli jakiś etap za sobą łatwiej by było cokolwiek powiedzieć! Także będziemy budować gwiazdke z podpiwniczeniem.I tu już trzeba sobie jakąś sporą sumkę dodać ok.20-25 tyś za materiały bez robocizny(oczywiście stan surowy piwnicy)Powiem tak wszystko jest mozliwe i nawet moglibyście zmieścić sie w tych 120tyś ale bardzo sie starać i przede wszystkim robocizna w waszym zakresie bo jak wiemy firmy najwięcej zdzierają kasy!!!! Budowa Systemem gospodarczym wręcz wskazana.! :) Druga istotna sprawa to szukajcie materiałów gdzie sie da a na pewno traficie na tańsze wiadomo co skład budowlany to inne ceny.! My mamy taki plus że maż jeździ tirami i szukamy materiałów w całej Polsce,:))) i powiem szczerze że przebitki cenowe są naprawdę duże!!! Co do blachodachówki to nawet nie wiem ile moze ona kosztować bo my jesteśmy za dachówka.A co do okien to np mieliśmy 1.wycenę i tak same ok to koszt ok 6tyś a że chcemy szprosy,rolety,montaż i juz sumka pokazuje sie inna czyli 13,5 tyś więc jak sam widzisz za wszystko trzeba płacić! My też będziemy budować sys.gos.i chcielibyśmy postawić tą gwiazdkę w miarę przyzwoitych kosztach!! Ale jak to będzie wszystko sie okaże w praniu,liczy niby sie podstawowe rzeczy a te pierdółka dodatki kosztują drugie tyle albo i więcej!!! Ale życzę wam z całego serca abyście zmieścili sie w tej podanej kwocie :))) Bo projekt już macie kupiony? Gdzie będziecie sie budować? I zapraszam do założenia bloga bedzie mi raźniej jak od wiosny ruszymy razem.:))) w razie pytań proszę pytać,mam nadzieję,że choć troszkę pomogłam.:) POZDRAWIAM.
odpowiedz
rysiowa  
Data dodania: 2010-11-06 17:26:35
My mamy i lane fundamenty, i lany strop. Firma, która nam buduje przekonała nas, że takie lepsze. Kominy - Schiedel.
odpowiedz
Data dodania: 2010-11-06 17:50:54
Rysiowa
Dzieki za info :) chyba masz racje troszke tez poczytałam o tych stropach lanych.Z jednej strony są droższe od terivy i po drugie też pracochłonne.Ale mąz juz zdecydował sie na terive.Mam nadzieje że też będzie dobry to wybór.:)
odpowiedz
Data dodania: 2010-11-08 19:23:30
a propos kupowania już materiałów to z jednej strony dobrze bo od nowego roku podwyżki konsumpcjonizmu w naszym kraju a z drugiej nie wiem jak ze zwrotem vat-u w skarbówce jak nie ma jeszcze pozwolenia na budowę. Może ktoś wie jak to działa?
odpowiedz
Data dodania: 2010-11-08 19:56:04
Ojojoj! Jaka dyskusja! :) No to się przyłączę :) My mamy strop teriva - fotorelacja z montażu we wpisach październikowych. Zdecydowaliśmy się na pustaki keramzytowe, a nie żużlo-betonowe - przede wszystkim dlatego, że są lżejsze i cieplejsze niż te drugie (tak mówi mój Mąż, który siedzi właśnie obok mnie:)). Znaleźliśmy dostawcę, który oferował pustaki keramzytowe w praktycznie tej samej cenie co żużlo-betonowe. Wyniosły nas one 7.600 PLN - to cena za sam materiał, który układaliśmy "temi ręcami" ;). W razie pytań - pytać! Chętnie pomożemy! :)
odpowiedz
Data dodania: 2010-11-08 19:58:28
O - a tu jest wpis na temat naszego komina! :)
odpowiedz
Data dodania: 2010-11-08 19:58:59
To znaczy tu: http://www.romanosie.mojabudowa.pl/?id=34160 Gapa ze mnie! :)
odpowiedz
Data dodania: 2010-11-08 21:01:30
Przepraszam, że tak na raty piszę, ale coś jeszcze mi się przypomniało! :) Jak zamawialiśmy beton, to Mąż zaznaczył, żeby przyjechała grucha z pompą, która nie "pluje" betonem, tylko leje go równomiernie i bardziej delikatnie. Bał się, że pod wpływem tego "plucia" pustaki stropowe będą pękać. Taką właśnie "plujkę" przysłali nam do zalewania góry fundamentów. Niestety siła, z jaką wyrzucany był beton rozepchnęła nam w niektórych miejscach szalunki.
odpowiedz
Data dodania: 2010-11-09 15:09:52
chatka-agatka
Ja już wcześniej rozmawiałam ze swoja księgową i ona twierdzi że jeśli mamy wypis z księgi wieczystej naszej działki to jest o.k i możemy już rozliczyć sie z faktur. z tym VAT narobili zamieszania.!!!
odpowiedz
Data dodania: 2010-11-09 15:18:03
romanosie
Oj kochana to sie spóźniłaś bo ja już dobrze twój blog sobie poczytałam a szczególnie twój strop...:))) tak na prawdę bardzo ciekawie go piszesz i duzo mozna sie z niego dowiedzieć :))) za co Ci bardzo dziekuje.:) Co do stropu to właśnie wczoraj zamówiliśmy tylko że my od razu 2 bo robimy piwnice.Też terive i z pustakami keramzytowymi.:) mam nadzieję że będziemy zadowoleni :)Wy jesteście??? P.s dzieki za podpowiedz odnośnie gruchy bardzo cenna wskazówka.:) ja już sie osobiście zajmę tą "plujka" :))) Gorąco pozdrawiam.
odpowiedz
Data dodania: 2010-11-09 17:03:28
co do kominów to powiem tak - jezeli chodzi o przeciekanie to wytrzymalsze sa kominy pełne, ale jezeli chodzi o estetyke to z klinkieru, choc jak klinkier i fuga dobrze polozone to przeciekac nie bedzie :)
odpowiedz
Data dodania: 2010-11-09 19:00:29
Madziu
Bardzo ciekawie jest to co napisałaś! Bardzo mi sie podobaja z klinkieru więc chyba będę musiała nadzorować przy fugowaniu :) Pozdrawiam i dzięki za wpis.:)
odpowiedz
rysiowa  
Data dodania: 2010-11-09 20:07:24
Na pewno dobry wybór. Bardzo dużo ludzi robi stropy teriva. My pewno też robilibyśmy taki z innym wykonawcą.
odpowiedz
Data dodania: 2010-11-11 22:05:49
Jej! Jak dużo miłych słów! Dziękuję po stokroć! :D A co do stropu: ciężko powiedzieć, czy się sprawdza na takim etapie budowy - wszystkie plusy i minusy poznamy pewnie dopiero po przeprowadzce:) Na chwilę obecną mogę powiedzieć, że układa się go jak klocki! :) No i prawie dokładnie można sobie wymierzyć ile belek, ile pustaków i betonu zamówić! :)
odpowiedz

Ile kosztuje dach???

Blog:  gwiazdkowicze
Data dodania: 2010-10-05
wyślij wiadomość

No i oto jest pytanie.?!  Powiedzcie mi kochani jak to jest z tym dachem? Czy to jest prawda że trzeba w niego włożyć największy wkład finasowy? Mój dach ma 227m2 może kto z was ma podobne wymiary i przedstawił by koszy jakie poniósł za dach?

Także mile widziane jakieś uwagi albo pod powiedzi na co zwrócić nawięcej uwagi przy kupowaniu materiału i dodatkow.

No i najważniejsze co miałam pytać ile płacicie za m2 robocizny???

 

Pozdrawiam wszystkich blogowiczów.:)

36Komentarze
Data dodania: 2010-10-05 14:38:54
dach
Ja mam dach podobnej wielkości tj. 220 m2 i wydałam łącznie ok. 36000 zł, ale zapraszam do mojego bloga - tam wszystko mam wpisane w kosztach budowy :).
odpowiedz
Data dodania: 2010-10-05 17:16:00
my powierzchnie tez mamy porownywalna, bo 230 metrow, ale dach mamy typowo dwuspadzisty. I tak: wiezba wyszla nas drogo, bo robilismy komputerowo i w calosci przyjechala docieta na milimetry, zaimpregnowana i pomalowana (podbitka i koncowki krokwi) , wyniosla nas prawie 21 tys razem z latami. Folia to koszt ok 2 tys. No i dachoweczka- my wzielismy Röbena, ale ten wiekszy rozmiar (Monza plus) bo wtedy mniej łat potrzeba. wyszlo nam ok 16 tys. Sama dachowka nie jest moze taka droga- kosztowala ok 7-8 tys, ale drugie tyle kosztuja akcesoria do dachowki i to na to musicie najbardziej uwazac. Mi np bardzo podobala sie zawsze dachowka karpiowka.Sama dachowka jest tansza, ale akcesoria 3 razy drozsze od innych typow dachowek. Robocizna- nie umawialismy sie od metra tylko za calosc. Za wiezbe wyszlo nam 10 tys, za dachowke drugie 10 tys. czyli razem ok 56 tys. niestety- dach to jeden z drozszych etapow....Pozdarwiam
odpowiedz
Data dodania: 2010-10-05 17:17:55
PS. generalnie wiezbe mozesz dostac nawet juz za 10 tys, ale sami musicie impregnowac i ciesla musi ja docinac, przycinac i ogolnie bawic sie z tym wszystkim (nasz wykonawca na to nie poszedl)
odpowiedz
virion  
Data dodania: 2010-10-05 18:59:43
nam dach robili dawno, wiec ceny juz sa nieaktualne. zwróccie uwage na: - dobrze wymierzone drewno na więźbę, jeśli cos zmienialiście w zarysie domu, zobaczcie czy nie ma przełożenia na np długość krokwi. - w miare dobrze wyliczone ilosci dachowek, lub umowcie sie, gdy Wam ich zostanie, ze bedziecie mogli zwrócic - na obróbki blacharskie nie tylko koło komina jak sobie jeszcze o czyms przypomne to napisze. pozdrawiam!
odpowiedz
Data dodania: 2010-10-05 23:22:04
dach
Wiem że blacha wychodzi taniej niż dachówka ale te Wasze ceny wydają mi się kosmiczne :) też mam dach 200m i u mnie razem z więźbą (dach 2 spadowy + garaż) wyniósł około 22 tys :)
odpowiedz
Data dodania: 2010-10-06 13:22:58
Dziękuję wam bardzo za odp jak i podpowiedzi oraz cenne rady z których na pewno skorzystam :) Co do cen to jednak jest duża różnica,zobaczymy na końcu jak będą sie cenny przedstawiać.Mamy zamiar zimą kupić dachówkę,aczkolwiek po cichu wieżę że będą troszkę ceny mniejsze ;) DOM-JACEK co do waszych wydatków na więźbę to rzeczywiście dużo was wyniosła.Ja bardziej skupiam sie na dachówce a tu może sie okazać że więźba drożej mnie wyniesie. Pożyjemy zobaczymy...:) na dzień dzisiejszy bardzo wam dziękuje.
odpowiedz
Data dodania: 2010-10-08 23:49:21
Dziękuje za wpis i za tak wiele czasu Nam okazanego. Takie słowa dodają wiele otuchy i chęci do walki aby wszystko było piękne i nie tylko Nam będzie zapierać dech w piersiach:)!!Dziękuje za miłe słowa- są naprawdę niezbędne w momencie budowy, chętnie zapoznam się i z Waszym blogiem ale nie dzisiaj, bo dziś są moje urodzinki i jestem po kilku głębszych:) ale jutro z chęcią nadrobię:) Co do dachu my mamy 250 m2 i sam materiał wyniósł Nas około 40000 tyś, była to najdroższa rzecz w Naszym domeczku:) Gorąco pozdrawiam:)
odpowiedz
Data dodania: 2010-10-09 13:26:03
STO LAT,STO LAT...
Niech żyje inwestorka nam...:):) Wszystkiego najlepszego z okazji urodzin ;)Przede wszystkim ukończenia domku i abyście w nim szczęśliwie sobie pomieszkiwali.:)
odpowiedz
edyskas  
Data dodania: 2010-10-09 14:02:47
u nas za daszek 320 metrów za wszystkie materiały i robociznę zapłaciliśmy 99300:) dużo zależy pewnie od tego jakiej dachówki użyjecie :) PozdraIwam:)
odpowiedz
Data dodania: 2010-10-09 19:58:44
edyskas
Aż nogi mi sie ugięły jak przeczytałam wasz koszt dotyczący dachu...Łał...:( wydatek mieliście nie mały.Wasz Domek prezentuje sie ślicznie.:) pozdrawiam.
odpowiedz
edyskas  
Data dodania: 2010-10-09 20:58:31
I my zostalismy w takim właśnie zgięciu do teraz;) hehe ale powiedziało sie A trzeba powiedziec B;) trzeab skonczyc to co sie zaczęlo;)
odpowiedz
Data dodania: 2010-10-12 20:58:16
U nas dach większy, bo 318 m2 i ze wszystkim w tym robocizna wyszło około 50-55 tys. zł. Wszystko zależy od tego jaką dachówkę się kryje.
odpowiedz
Data dodania: 2010-10-13 14:59:02
Koszty :)
Więźba dachowa impregowana: 7 260,00 zł Brakujące więźba dachowa (w projekcie jest źle ujęta): 400,00 zł Robocizna za więźbę: 10 000,00 zł Dachówka (dachówka 330 m2, gąsiory 192 szt. (niestety brakło i musimy dokupić), trójnik 4szt., okucia boczne 8 szt., membrana 450 m2, taśma 80 mb, klamra gąsiora 200 szt., mocowanie łaty kalenicowej 80 szt.): 17 600,00 zł Rynny + 'wróblniki' (zabezpieczenia przed ptakami, żeby nie wchodziły pod dachówke): 4 900,00 zł Blacha na kosze: 1 240,00 zł Robocizna za dach: 10 000 zł ________________________________ Razem: 51 400 zł W kosztach nie są zawarte gwoździe i łaty plus ewentualnie inne drobne rzeczy. Np. łaty robiliśmy z desek, które zostały po fundamentach ;-) Pozdrawiam :)
odpowiedz
Data dodania: 2010-10-13 15:00:50
Odnośnie ceny to źle nie wyszło :) Najlepsze jest to, że wycena blachy + dodatków do niej wyszła 17 100 zł, więc było tylko 500 zł różnicy, więc nawet nie zastanawialiśmy się długo :D
odpowiedz
Data dodania: 2010-10-13 19:01:38
Bardzo dziękuję za szczegółowy kosztorys dachu.:) a możesz jeszcze mi powiedzieć z jakiej firmy braliście dachówkę???Pozdrawiam.
odpowiedz
Data dodania: 2010-10-13 22:50:21
Dachówka.
Dachówka celtycka BRAAS, kolor grafit chociaż jak dla nas to prawie czarna.
odpowiedz
Data dodania: 2010-10-14 12:00:29
Też bym powiedziała,że to czarna,ślicznie sie prezentuje na waszym dachu.:) Pozdrawiam i wszystkiego dobrego życzę.:)
odpowiedz
Data dodania: 2010-10-15 13:27:26
Rysiowa
A jaką macie dachówkę? Jaki to kolor?
odpowiedz
rysiowa  
Data dodania: 2010-10-15 13:28:23
Bogen angoba ciemna brązowa
odpowiedz
Data dodania: 2010-10-15 13:40:30
Szczerze to nie słyszałam o tej firmie :( co was w niej urzekło? A braliście inną dachówkę pod uwagę? Ja ciągle poszukuje dobrej dachówki no i jak to sie mówi "dobrej i taniej" Pozdrawiam.:)
odpowiedz
rysiowa  
Data dodania: 2010-10-15 14:12:56
Czytałam w internecie opinie, po tym jak usłyszałam o dwóch, które powinnam brać pod uwagę (?). Jedna to Bogen (Bogener), druga to Nelskamp.
odpowiedz
Data dodania: 2010-10-15 14:24:29
Dzięki :)
odpowiedz
Data dodania: 2010-10-16 22:47:35
dach
my may wyceny jak narazie zrobione to ci mogę powiedzieć mniej więcej dachu mamy 150 m2( do pokrycia dachówką do więżby ok 170m2) 1.robocizna więźba 25 zł/m2 2.robocizna dachówka 35 zł/m2 3. więźba materiał 690 zł/ m3 4.materiał na pokrycie dachu łącznie z oknami dachowymi szt.2- ok 15 tyś my bierzemy dachówkę robena monza plus antracyt pozdrawiam:)
odpowiedz
Data dodania: 2010-10-18 13:29:12
Paulaigregor
Bardzo dziękuje na informacje odnośnie dachu...:)Pozdrawiam
odpowiedz
Data dodania: 2010-10-18 14:26:18
U nas dachówka Robena z rynnami kosztowała 14.600 zł, robocizna dachu 17.000 zł wieźba 8.000 zł. Doszło jeszcze trochę materiałów wykończeniowych typu blacha itp..
odpowiedz
aagawaa  
Data dodania: 2010-10-18 16:19:30
dach
witaj! Na naszym dachu położyliśmy dachówkę MONZA kolor Antracyt z ROBENa a na szczyty mamy ze struktonitu w takim samym kolorze..dach ma powierzchnie 180m kw a wyniosł nas odpowiednio: struktonit 720zł+dachówka z rynnami i blachą na obróbki 16tys+robocizna 9tys(mąż sam nam robił dach ale tyle by za niego wziął)+drzewo na więźbę 8tys= ok 34tys cały dach dzięki za odwiedziny i pozdrawiam
odpowiedz
Data dodania: 2010-10-19 16:09:58
Bena-marcin aagawaa
Bardzo wam dziękuję za informacje odnośnie kosztów waszych dachów.:) Gorąco pozdrawiam.:)
odpowiedz
Data dodania: 2010-10-24 12:02:09
My mamy metraż 300m2 i zapłaciliśmy za samą dachówke ROBEN Monza+ bez osprzętu 17 000 tys + osprzęt 28 000 (blacha, okna dachowe, rynny itp)cena bez więźby dachowej.
odpowiedz
Data dodania: 2010-10-24 12:05:00
cd..
Za więźbe dachową- robocizna 8200 + położenie dachówki 16 200zł + materiał do więźby 2400zł
odpowiedz
Data dodania: 2010-10-24 14:32:31
KAROLINECZKA2
Bardzo dziękuję za wpis.Też was troszkę kosztowała dachówka.A jaki kolor wybraliście.? A i czym się kierowaliście wybierając monza plus??? Jakie są plusy tych większych dachówek?
odpowiedz
Data dodania: 2010-11-09 10:46:42
Ja tylko mogę napisać, że za dachówką trzeba dzwonić i pisać o wyceny, bo różnice w cenie w różnych sklepach mnie szokły, można sporo zaoszczędzić i warto jeszcze negocjować ceny, trzeba porównywać zarówno cenę samej dachówki jak i dodatków typu gąsiory itp. bo czasem jedno mają tańsze a na drugim podwyższają cenę.
odpowiedz
Data dodania: 2010-11-09 15:21:43
chatka-agatka
I tu sie z tobą zgadzam w 100% ceny w każdym składzie budowlanym są inne.!!! A w co niektórych to cenny z kosmosu chyba maja!!! :) Pozdrawiam
odpowiedz
acco81  
Data dodania: 2010-11-29 19:32:39
dachówka
Kochani, i jak w końcu z dachówką ?? Na jaką się decydujecie (firma)?? Robiliście może jakieś wstępne wyceny, znacie koszty ?? u nas robocizna za pokrycie dachu kosztuje od 30 zł./m2 Ja zaczynam poszukiwania i mam pustkę w głowie... :(
odpowiedz
Data dodania: 2010-11-29 20:15:14
Acco3
Ja to dopiero mam z tą dachówką problem ;)powiem Tobie,że z jakiej cegły będziemy budować czy z jakich bloczków to mnie mało to interesuje,powierzyłam to mojemu mężowi ;)za to u mnie budowa "zaczyna" sie od dachu hihi:))) więc ja mam bzika na tym punkcie :)i gdzie na bloku widzę ciemny dach to zaraz muszę coś podpytać:) wiem jedno na 100%,że chcemy dachówkę ceramiczna ciemną,kolor czarny :p co do firm to u nas w składach bud odradzali nam Robena,mówią,że bardzo krzywe dużo reklamacji:( co do dekarzy to mojego męża kuzyn będzie nam kładł.I na jego doświadczeniu troszkę chcę polegać,a polecał nam bardzo Creatona! Aczkolwiek ostrzegał,że jest drogi w szczególności dodatki takie jak:gąsiory,dachówka pr,lew :( On ma powiązanie z jednym skład bud i zrobi nam wycenę między styczniem-lutym,twierdzi że w tych miesiącach jest zawsze najtaniej.Powiem szczerze,że boję sie tej wyceny :(ale jestem dobrej myśli.;p Bo w waszej gwiazdce ile jest m2??? U nas nad tym garażem to będzie tych gąsiorów itp wiec koszty się podniosą :( Co do wyceny to więźbę wycenili nam następująco: -robocizna między 6-6,5 tyś zależy czy będziemy robić podbitkę. -więźba11.tyś A co do dekarzy,to pod koniec roku mamy podjechać.Będziemy wiedzieli ile sobie zażyczą :p Aha no i robiliśmy 2 wyceny dachówki Robena i Koramic w październiku to już dokładnie nie pamiętam ale Roben chyba był tańszy ok 11tyś dachówka z akces ceramicznymi.A Koramic ok12 tyś.Mam nadzieje,że mi się nie pomieszało:) Jak będziecie mieć jakąś wycenę to dajcie znać,ile u was tam sobie cenią ;) Pozdrowionka :)
odpowiedz
acco81  
Data dodania: 2010-11-29 20:47:39
Dzięki za odp. Dzisiaj dostałam pierwszą wycenę, ja zapytałam o dachówkę, którą sugeruje projektant czyli Brass. Nie wiem czy jest zła czy dobra. Zdaje się, że to jest cementowa. (jaka jest różnica między ceramiczną a cementową?? i na którą się zdecydować??). Wycena to 16 brutto (z łatami i kontrłatami_) oraz całym osprzętem + 1 okno połaciowe, a bez łat 14,5 brutto.
odpowiedz
Data dodania: 2010-11-30 15:14:36
Trwałość tych dachówek jest chyba podobna,ale ja wybrałam ceramikę ze względu na wygląd i to,że ceramika lepiej wygląda po kilku latach,mniej obrasta mchem i nie płowieje tak jak cementowa. Takie małe porównanie;) DACHÓWKA CERAMICZNA-wytwarzane sa ze specjalnie przygotowanej i wyselekcjonowanej gliny.Po uformowaniu pożądanego krztałtu wypala sie ja w specjalnych piecach. Natomiast CEMENTOWA Powstaje ona barwionej masy cementowej,a po uformowaniu maluje sie ja farbą akrylową. A duża różnica cenowa nie jest.Więc jeśli mogę coś podpowiedzieć to weź ceramikę.Na pewno będziesz zadowolona :) chociaż ostateczna decyzja należy do ciebie :))) wiadomo każdemu podoba sie co innego :) No i chciałam jeszcze powiedzieć,ze co do firm które produkują dachówkę cementowa to chyba BRASS jest najlepszy.:) Życzę trafnego wyboru.:)))
odpowiedz
gwiazdkowicze
ranga - mojabudowa.pl lider
Wyślij wiadomość do autora OBSERWUJ BLOGA
statystyki bloga
Odwiedzin bloga: 447842
Komentarzy: 1550
Obserwują: 126
On-line: 9
Wpisów: 85 Galeria zdjęć: 291
Projekt GWIAZDKA I
BUDYNEK- dom wolno stojący , parterowy z poddaszem z piwnicą
TECHNOLOGIA - murowana
MIEJSCE BUDOWY - opolskie
ETAP BUDOWY - VII - Wykończenia
ARCHIWUM WPISÓW
2016 luty
2014 grudzień
2014 wrzesień
2014 kwiecień
2013 październik
2013 wrzesień
2013 sierpień
2013 lipiec
2013 czerwiec
2012 styczeń
2011 grudzień
2011 październik
2011 wrzesień
2011 sierpień
2011 lipiec
2011 czerwiec
2011 maj
2011 kwiecień
2011 marzec
2011 luty
2011 styczeń
2010 grudzień
2010 listopad
2010 październik
2010 wrzesień
2010 lipiec

OBECNIE NA BLOGU
1 niezalogowany użytkownik